😐​​​​​​های اموزش اوردم😐​​​​​​

😐بعضیا دوست دارن خوابی که میخواد رو ببینن😐

(خودمم دوست دارم😐) 

🍀😐من دو روش دارم😐🍀

روش اول : توی گوشیتون عکس از اون کسی که میخواید خوابشو ببینید بزارید😐بعد گوشیتونو رو اون عکسه خاموش کنید برید رو تخت چشماتونو ببندید طرف گوشیتون بخوابید بعد که چشماتونو بستید ذهنتونو خالی کنید عکس از اون کسی رو که میخواید خوابشو ببینید تو ذهنتون کنید و تامام خوابشو میبینید😐و یه چیزی برا من اینجور بود شاید بعضیا که این کار رو کردن خواب اون کسی رو ندیدن🍀😐

روش دوم : باید نامه بنویسید خب اینطوری بود که این روش به ذهنم رسید مری گف یه نامه مسخره برا مایورا بنویس منم مینویسم مال هر کی خنده دار بود برندس😐

بعد من صبح وقت نداشتم😐شب نشستم نامه مسخره رو نوشتم بعد خوابیدم خواب مایورا رو دیدم😐البته کت و هاکماث توش بود ولی لیدی نبود😭💔

خو پس من شب دیگه نامه برا لیدی باگ نوشتم و خواب لیدی باگ رو دیدم😐🍀پس اینم یه روش😐🍀

توجه😐🍀:شاید این دو روشی که گفتم برا بعضیا کار نکنه🍀😐💔بای بای💔😐🍀

​​​